torstai 29. syyskuuta 2011

Neljäs viikko

Eilen oli rasvainen ilta, siis ryhmässä puhuttiin rasvoista ja nimen omaan oikeanlaisista rasvoista ja niiden tärkeydestä. Eipä tarvi kummoinenkaan selvän näkijä olla kun voi jo tietää että mullahan ne on ihan viturallaan ne rasvan saannit. Joskos koittaisi tällä viikolla keskittyä niihin... ja rasvaa oli taas karissut itsestä poiskin -0,3kg elikkäs yhteensä saldo ois nyt -2,8 kg, ei häijymmin, vaikka voisihan tuo vauhti olla nopsampikin, mutta itsestähän se on kiinni...

Uusi viikko alkoi 45 min zumballa, tai siis puurolla mustikoiden kara se alkoi, sitten zumbaa. Nyt pitäisikin sitten taas syödä... on tämä kanssa...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jälkkäri puuttuu!!! =(
t. et ikinä arvaa kuka...

Anonyymi kirjoitti...

mun plokis on sulle jotain, mee kattomaan... T. Edelleen et varmaankaan tiedä kuka =)