Elikkäs taas aloitellaan vähän niinkuin alusta...mutta eipä tuo haittaa, ryhmässä oli paljon uutta porukkaa ja vanhoja tuttujakin, fiilis ja henki siellä on äärettömän hyvä ja huumorin siemenkin kukkii reilusti.
Tällä kertaa keskusteltiin aiheesta mikä kenellekkin on painon nousun syy, ja kyllähän sen kaikki omalla kohdallaan tietää. Toivottavasti kaikki löytävät selkärangan ja inspiksen terveellisempään elämään.
Mulla tuo selkäranka ja motivaatio löytyi kyllä helv*tin helposti tällä kertaa. mietinpä vaan että miksi ihmeessä avaan suuni aina väärässä paikkaa ja väärään aikaan.. mutta noh katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaa...
Jälkiruoka: eilen kun suuren suuni avasin ryhmässä vaikutus oli heti ilmeinen, illasta heitin 40 min kävelyn viereisellä pururadalla... nyt sitten lonkat vähän jumittaa, mutta jos en nyt siitä tekisi tekosyytä tän päiväiseen liikkumattomuuteen...eli zumban kimppuun suuntaa hän !!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti