keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Onko pinnan kistyminen hyötyliikuntaa??

No toivottavasti se sellaiseksi lasketaan, koska maanantain ja tiistain liikunnat jäivät ihan lasten kanssa läksyjen kimpussa painimiseen ja kodin siivous projektiin.. ja tuo siivoushan nyt on ihan loppumatonta tässä huushollissa..hitto soikoon!!

Mutta tänään sain itselleni taas hetken vapaata aikaa aamupäivästä ja keinuttelin arsettani zumban tahtiin 20 min, kyllä se paljon ottaa mutta paljon myös antaa, joskos tämä liikunta riippuvuus kohta puoliin iskisi minuunkin ??!!??

Tänään ryhmässä mielenkiintoista asiaa, hiilareista, harmikseni juuri tälle päivälle osuu myös vanhempain ilta, joten en ihan koko aikaa ennätä siellä olemaan hö niin mun tuuria taas!!

jälkiruoka: ja hitto kun sitä ei pääse tavoistaan irti!! Taas vasta aamupuuroa alan naamaani lappaamaan ja hereillä oltu ja touhuttu miltei 5 tuntia, no onhan tääkin kai parempi aika aamupuurolle kun maanantain klo 14.30...sillon alkoikin olla jo hieman nälkä !!

Ei kommentteja: