maanantai 5. syyskuuta 2011

ÄN-YY-TEE- NYT

Koko lihottavan kesän loppu häämöttää, ihanata!! Keskiviikkona aloittaa ryhmä tauon jälkeen taas pyörimään, sinne siis!

jälkiruoka....ihan jännittää kuinka monen monta kiloa sitä on sinne lisää vietävää...voi vattu !!

Ei kommentteja: