tiistai 23. elokuuta 2011

Aloittamisen riemua..

...jälleen kerran. Siis aloittamisen riemua tässä laihduttamisessa. Ei taida ihan muutamat sormet ja varpaat riittää kun aloituksia aletaan summaamaan, mutta joskos sitä taas kerran koittaisi.

Heikkona hetkenä tässä jo lueskelin erästä kolmen viikon tiukkaa kuuria, ja juu melkeen aloitin, mutta vain melkein, viikonlopun migreeni piti huolen siitä että ihan turha edes koittaa niin tiukalla ravinnolla, koska itseni tuntien päänsärky olisi ollut ystäväni koko tuon ajan.

Puntaria en ole edes viitsinyt kiusata, kävelylle olen meinannut lähteä...

Zumbaa kyllä olen tanssahdellut kotoja joitain kertoja, että kai sekin on jotain...

Jälkiruoka: Ensikuun puolta väliä ristiriitaisin tuntein odotellessa.. silloin alkaa Hyvän painon ystävän ryhmä missä keväällä kävin ja kyllä sinne myös menen, koska tiedän että joka viikottainen käynti siellä toimii mulla hyvin tsempparina ja tuloksia myös syntyy. Hieman ristiriitaisin fiiliksin tosin menen sinne nyt ensimmäistä kertaa, kun pitää todeta se kova pala kuinka paljon sitä rasvaa onkan taas haalinut ruhoonsa lisää.

Ei kommentteja: