sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Tunnustus

Huisia, sain tunnustuksen...joku siis todella lukee näitäkin höpötyksiä. Tällä hetkellä edes oma mieheni ei tiedä mitään tästä rasva blogistani, eikä kovin moni muukaan, koitan kaapissa pysytellä, mutta katsotaan milloin joudun ulotulemaan, aika näyttää. Mutta nyt siis itse asiaan.

                                                   

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Elikkäs ISO kiitos "jollekkin" tästä... Sen verran nyt luistan säännöistä etten jaa tunnustusta eteen päin vaikkakin ihania blogeja on pilvin pimein.
Sitten kahdeksan asiaa itsestä, mitähän sitä nyt uskaltaisi tunnustaa....

1. wc:ssä asoidessani teen toimituksen ovi auki ja samalla luen. Yleensä luen Bomber lehteä. En tiedä viihdynkö veskissä liian kauan ja liian usein, mutta jostain syystä tiedän moottoripyörien rakentamisesta ja virittämisestä suhteellisen paljon....

2. Olen puhelias ihminen, toisin sanon hiljaa vaan nukkuessa, sukeltaessa ja sillon kun vedän henkeä.

3. Syön kynsiäni, onneksi ne ei sisällä kaloreita....

4. Kun suutun sen kyllä huomaa ja kuulee kaikki.

5. Jos syön suklaata sen täytyy olla huoneen lämpöistä.

6. Aamuni alkaa 2 tai 3 kupilla kahvia, laihaa sellaista, maidon kera. Kiireinen aamu pilaa päiväni totaalisesti enkä ole kovin kummoista seuraa kenelleekkän jos olen "hieman huonolla" tuulella.

7. Nukun ilman paitaa. Näin estän kuristumis kuoleman nukkuessani.

8. Olen vauhdikas nainen, busalla kesällä muutamaan kertaan 200 rikki....voi sitä vauhdin hurmaa...

lauantai 1. lokakuuta 2011

kaivattua jälkiruokaa

Joku oli kaivannut jälkkäriä, no sitä saa mitä tilaa!!

Tänään voisin tarjoilla varressa savustettua aviomiestä!! Sisältää runsaasti kovaa huonoa rasvaa, paljon proteiinia ja runsaasti hiilareita.

Tämä tällä erää, lonkka jumissa eilisestä ja sitä edellisen päivän zumbasta... joojoo ne venyttelyt, muistan ehkä ens kerran jälkeen. Tänään ei zumbata mutta kaunis ilma houkuttelee pihalle kävelylle, samalla vältyn myös siivoukselta.