lauantai 1. lokakuuta 2011

kaivattua jälkiruokaa

Joku oli kaivannut jälkkäriä, no sitä saa mitä tilaa!!

Tänään voisin tarjoilla varressa savustettua aviomiestä!! Sisältää runsaasti kovaa huonoa rasvaa, paljon proteiinia ja runsaasti hiilareita.

Tämä tällä erää, lonkka jumissa eilisestä ja sitä edellisen päivän zumbasta... joojoo ne venyttelyt, muistan ehkä ens kerran jälkeen. Tänään ei zumbata mutta kaunis ilma houkuttelee pihalle kävelylle, samalla vältyn myös siivoukselta.

Ei kommentteja: