Eilen oli taas totuuden hetki lahjomattomalla vaalla. Vaikka viime viikko ei ihan putkeen mennytkään syömisten suhteen, elin muutaman päivän melkeinpä kahvin ja tupakan voimin... mutta silti paino oli tippunut -0,8kg, eli kahden viikon jälkeen kokonais pudotus -2,5kg, ei huonommin ollenkaan.
Tänään alkaa taas uusi viikko ja päätin että tämän viikon syön oikein. No aamu puuron olen joutunut lämmittämään jo kolmeen otteeseen ettei tää nyt ihan suunnitelmien mukaan mennyt...mutta ei saa lannistua!!
Ryhmässä puhuimme tavoista, ja voi että, mulla niitä huonoja sellaisia tuntuu olevan vaikka kuinka ja paljon. Osa niistä tavoista ei millään lailla liity syömiseen, mutta pinttyneitä huonoja tapoja syömisenkin puolella riittää. Tämä painon pudotushan pitäisi olla jotain ihan muuta kun laihdutuskuuri, tämän pitäisi olla elämän tapojen muutos, vanhoista tavoista pitää päästä eroon ja luoda uusia terveellisempia tapoja tilalle...sepä ei olekkaan niin helposti tehty.
Jälkiruoka: On se kiva että meidän kissakin tukee tavallaan mua tässä hyötyliikunnan hommaamisessa. En tiiä mistä se taas kiukuttelee, mutta kissan pissa "tuoksuu"...ei muuta kun imuri ja moppi käteen ...ai niin se aamu puuro...no ehkä siivouksen jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti