sunnuntai 11. syyskuuta 2011

paluu arkeen

Takana kaksi yötä ilman lapsia, tarjolla valmista ruokaa ja hyvää seuraa. Vaikka olikin ns. lomaa niin kyllä se loman viettokin pistää väsyttämään.

Eilen palasimme miehen kanssa kotiin Radio Rockin risteilyltä, ja kyllä siellä taas sattui ja tapahtui. Seisovan pöydän antimet olivat sen verran kuivaa että ruokien suhteen pysyin hyvin aisoissa.

jälki ruoka: pääsimpä risteilyllä myös euron juusto miehen syliin ja Hynynen oli kiinni rinnoissani, jännityksellä odottelen tuliko euron juustosta enemmän kaloreita kun mitä Hynysen puristelu niitä vei ;)

Ei kommentteja: