perjantai 9. syyskuuta 2011

liikunnan riemua

Tai no riemua ja riemua kun en kävelylle päässyt kun taivat päätti alkaa heittämään vettä ihan maahan saakka. Yllätin itseni zumbaamasta 3*20 min eli lyhyelläkin matikalla kokonaisen tunnin verran tuli kankkuja keinutettua, ja voi sitä hien määrää, mutta fiilis ihan loistava sen jälkeen!!

Syömisten puolesta kurissa on pysytty, noh eipäs tässä nyt ole vasta kun kolmas päivä menossa, mutta olisihan sitä siinäkin ajassa jo kerinnyt repsahtamaan...ainakin minä...

jälki ruoka: tänään laatua luvassa, lapset viskataan mummilaan hoitoon ja miehen kanssa suunnataan pikkuisen kauemmas täältä etelä suomen pölyistä...

Ei kommentteja: