keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Toinen viikko

Iloisin mielin ja hyvällä tsempillä pystyykin aloittamaan tämän viikon kohti seuraavaa ryhmää. Hääpäivän vietosta ja risteilystä huolimatta rasvaa oli poistunut mun täydellisen vartalon ympäriltä.. siis kaikillahan meillä on täydellinen vartalo, mulla se vaan on aika lailla rasvan alle piilotettuna..siis paino pudonnut -1,7 kg. Eikä kertaakaan ole nälkä menneenä viikolla vaivannut, joka päivä en ole edes liikkunut ! Eli hyvällä fiiliksellä, oi oi tätä nautinnon ilmalentoa heh heh !!

No tänään taas zumbaillaan jossain välissä ja viimestään viikonloppuna revin itseni lenkille, vesisade kun riittää mulle selitykseksi miksi en pihalle arsettani raahaa.

jälkiruoka: olen hullaantunut kesäkurkkuun..oi oi kannattaa kokeilla, suosittelen !!

Ei kommentteja: