keskiviikko 7. syyskuuta 2011

varas lähtö uuteen viikkoon

tänään en viellä laske yksikköjä, mutta ruokaa ajattelin syödä aikaisemmin saamani ohjeen mukaan. Nyt siis aamupuuro marjoineen maidon kera täyttäneet vatsaa ihan sopivasti.

Myös zumban kaivoin esiin ja heiluttelin hanuriani 20 min sen tahdissa, ja voi että mikä ihana hiki siitä tuleekaan niskaan...ja oikeestaan ihan joka paikkaan. Joskos sitä viellä illalla käväisisi kevelyllä, no aika näyttää. Tänään silti ohjelmassa syksyn ensimmäinen ryhmä minne todennäiköisesti saan rakkaan ystävänkin mukaan.

Jälkiruoka, nyt pihalle kuivuttelemaan hikeä kera tuopillinen vettä, kahvia ja tupakka. Eikös sitä ihmiselllä nyt joku pahe saa olla....??

Ei kommentteja: