No sinnehän sitä sitten päädyttiin rasvoineen päivineen. Ihana fiilis kun painonvartijoista tuttu ohjaaja tunnisti mut tutuksi laihduttajaksi jo pelkän turpavärkin nähtyään. Ja minä tietysti hyvänä uutena asiakkaana olin kerännyt hieman lisää pudotettavaa sitten viimenäkemän, ettei ihan muutamaan tapaamiseen tämä yhteistyö nyt uuden yrityksen kanssa jää.
No ei muuta kun puntariin ja mulle nyt mitään uutta ja mullistavaa ei silmille hypännyt, olihan se kilomäärä tiedossa...mutta ainakin pudotettavaa löytyy, vaikka muille jakaa.
Ohjelma on samantyyppinen kun painonvartijoiden vastaava, mutta ainahan kun uutta alottelee niin hippasen on pihalla mitä saa syödä ja minkä verran. Mutta muutaman viikon tarpomisen jälkeen varmasti alkaa sujumaan jo ilman hikeä ja kyyneleitä ;)
Kotiin viemisinä ensimmäisen tapaamisen jälkeen hyvä mieli, ja nipullinen uusia ohjeita ja motivaatiota niin paljon että hyvä että mahtui autoon kun kotioppäin lähdin köröttelemään.
jälkiruoka: kilomääriä en tässä nyt viitsi heitellä tapetille...kova palahan tuo on itsellekkin.. mutta ehkä se karu totuus viellä jonain päivänä tännekkin tulee tällättyä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti