liikuntaa jonkin verran...zumbaa, koti treeniä (aika laiskasti tosin). Pääsiäisen herkkuja en popsinut, ostin lapsille semmoista suklaata mitä en voi itse sietää :)
Maha reistaillut....joten muutamana päivänä ruokailu jäänyt ihan minimiin.
Ryhmän totuuden torvi ilmoitti rasvaa sulaneen -1,5kg eli yhteensä -4,4kg. Lyhyelläkin matikalla nopsaan laskettuna ensimmäinen tähti kiiltelee 0,6 kg päässä..olisikohan tuo jo ensiviikolla???
Ryhmässä oli puhetta nukkumisesta ja sen tärkeydestä...joo nukun huonosti, stressaan kaikesta yms. tuli vaan siellä mieleeni että aikamoisen montun olen itselleni kaivanut. Kaikki asiat mitkä vaan voi altistaa lihomiselle on mun elämäni kohdalla osunut ihan nappiin. Noh eipä sen väliä, elämän tapa muutostahan tämä laihdutus on.
Ensiviikolla tämän kevään/ kesän viimeinen tyhmä omassa paikassa, sitten täytynee raahata rasvansa hieman pidemmälle, mutta eipä tuo haittaa.
Jälkiruoka: 9 viikoa juhannukseen. Jos sitä saisi kilon viikossa pois niin sillon mittarissa olisi -13 kg...siis JOS....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti