maanantai 4. huhtikuuta 2011

ensimmäinen totuuden hetki

Ensimmäinen viikko takana. Ruokaa olisi kyllä ohjelman mukaan saanut syödä, mutta hiukan tuo kiireinen elämän rytmi vähensi sapuskapuolta lähinnä kynsien syöntiin ja aikalailla ilta painotteiseksihan se jääkaapin tapaaminen painottui. Silti hetkeäkään en joutunut nälkää kärsimään ja hyvillä fiiliksillä säntäilin koko viikon kiireestä kantapäähän. Mutta viikon tulos oli kunnioitettavat  -1,4 kg. Eli tuntuuhan tuo toimivan.

Ryhmässä taas sai aimo annoksen nauru huumoria ja positiivista mieltä ja ennen kaikkea paljon paljon motivaatiota tulevalle viikolle!!


Jälkiruoka: mikä kumma siinä on, aina kun aloitan laihduttamisen alkaa kaiken maailman kinkereitä ja kissanristiäisiä tulemaan joku tuutista??!! Ja sehän tietää notkuvia herkkupöytiä, kakkuineen, keksineen ja muine herkkuineen... Välillä tuntuu että koko yhteiskunta on vastaan mun laihduttamisen kanssa...hitto soikoon...

Ei kommentteja: