Kyllä vaan se mennyt viikko, liikuntoineen ja melkein oikeineen ruokineen on tehnyt tehtävänsä. Saldona -1,4 kg eli yhteensä ruhostani on kadonnut rasvaa -2,9 kg. Ihan tekisi mieli kasata tyhjiä margariini paketteja nippuun tuon määrän verran...mutta ei noita ole tullut säästettyä, ihme sinällään koska yleensä säästän kaiken. No hyvillä fiiliksilllä kohden seuraavaa viikkoa :)
Jälkiruoka: Näin pääsiäisen alla ryhmässä oli puhetta mm. munista. Ja juu eipä tarvi paljon munia mutustella tänä pääsiäisenä. Pitää muistaa Ukko-kullallekkin sanoa että muna se on tänkin mamman lihottanut näihin mittoihin... heh..että tällaistä tällä erää ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti