keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

pienoinen takapakki....

Viikko sitten puntari puhui karua kieltä eli takasin oli tullut 0.2kg, mutta takana sillä viikolla kolme tuntia kovaa ohjattua punttijumppaa, joka taitaa mun kunnolle olla hieman liikaa. No ei masennuta rasvaa tulee ja menee, toivottavasti tulevaisuudessa ois enempi meno voittoista :)

Viisastuneena olenkin koittanut jumpissa käydä liikkuvilla tunneilla. Tällä viikolla ei ihan kaikkia yksiköitä ole ( taaskaan ) tullut syötyä, mutta ehkä se ruokapuolikin lähtee kohta rytmittymään.

Tän viikon liikunta puolella on tapahtunut ihan mukavasti, jumppaa, kävelyä ja koti treeniä.

To: ei mitään ( alkopa lupaavasti :))
Pe: 45 min reipas kävely
La: zumba 55 min
Su: ei mitään...hö
Ma: zunba 55 min (kotona 5*20 ojentajat, vatsoja 5*20, staattista 1 min)
Ti: zunba 55 min (kotona 5*20 ojentajat, vatsoja 5*20, staattista 1 min)
Ke: ( kotona 10*10 ojentajat, vatsoja 10*10, staattista 1 min )

Jälkiruoka: ja kyllä ongelmani tällä hetkellä painon lisäksi ovat "allit" ja neljän raskauden venyttämä vatsa nahka...sota niitä vastaan on aloitettu...

Ei kommentteja: