torstai 7. huhtikuuta 2011

toinen totuuden hetki...

.. toinen pirun kiireinen viikko takana, ja hyvä jos yhtenä päivänä tuli tungettua kupuunsa kaikki sallitut yksiköt, mutta siitä huolimatta -0,2 kg eli kahden viikon jälkeen -1,6 kg.

Ryhmässä saatiin malli esimerkki päivän ateriosta joka oli tehty 1200 kilokalorin mukaan, ja siitä sitten laskimme ja käänsimme ne yksiköiksi. Täytynee tunnustaa että paljon selvensi että mitä saa syödä tai että mitä kannattaa ja täytyy syödä.

jälkiruoka: kolmannen viikon ensimmäinen päivä takana, hyvillä fiiliksillä ja sain jopa raahattua hanurini salille. Jippii !!!  Tästä täytyy tulla hyvä viikko :)

Ei kommentteja: