Niinpä, kyllähän meistä jokainen tietää miten pitäisi syödä, mitä pitäisi jättää syömättä ja miten pitäisi liikkua, olla ja elää, jottei tuota ylimääräistä rasvaa pääsisi täydellistä vartaloa muokkaamaan.
Tässä elämän aikana kiloja on tullut ja mennyt ja "jokunen" jäänyt tuohon täydellisen vartalon päälle killumaan.
Onnistunut olen aikoinaan esikoisen jälkeen salilla ramppaamalla, toisen jälkeen painonvartijoiden "koti kuurilla", kolmennen jälkeen salilla ramppaamalla ja painonvartijoiden ryhmässä juoksemalla. Nyt kun neljäs on pullautettu maailmaan täytynee taas tuota täydellistä vartaloa lähteä etsimään tuolta hyvin kehitetyn rasvakerroksen alta.
Noh, painonvartijat kun ottivat ja laittoivat pillit pussiin niin pitänee etsiä jotain tilalle. Salin tarjoama pussikeitto systeemi ihan takuulla toimii, mutta mun juttuni se ei tunnu olevan, tarvin hampaitteni väliin purtavaa....
Netistä bongaillessani muiden kohtalotovereiden kirjoituksia löysin Hyvän Painon Ystävät, sattuipa viellä sopivasti että entinen ihana ryhmän vetäjä on toiminnassa mukana, niin eipä muuta kun täydellinen vartalo ihroineen päivineen autoon ja matka kohti ryhmistä ja tuota iki-ihanaa vaakaa joka taas sen karmea totuuden paljastaa....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti