torstai 20. syyskuuta 2012

Tähti nro. 1

Viikon tavoitteeksi olin mielessäni asettanut -1,4 kg, mutta realistina ajattelin että jos nyt ei kumminkaan. Viikon ajan oden kirjoittanut ruoka päivä kirjaa äärettömän tunnollisesti ja siivous päivää lukuun ottamatta käynyt kävelenkillä sauvoilla tai ilman. Ei siis enää mitään hölkkää tai hulluna hyppimistä vaan ihan mukavaa reipasta kävelyä.

Ja kuinkas sitten kävikään, rasvaa palanut kropasta viikossa -1,6 kg elikkäs viidessä viikossa pudotus yhteensä -5,2 kg joka siis oikeuttaa ENSIMMÄISEEN tähteen !! Oi että jotenkin niin hyvä fiilis että jokin tavoite on saavutettu !! Seuraavaan tavoitteeseen onkin sitten matkaa -4,8 kg...

Painon pudotuksessa on tärkeä pilkkoa tavoite pienenpiin osiin, mielestäni tuo 5 kiloa on suuri, aikoinaan PV:llä se oli 3kiloa. Mutta ainahan voi välitavoitteeksi laittaa uuden kymmenluvun rikkoutumisen, vitosen rikkoutumisen tms.

Jälkiruoka: Kävelyn riemua, noh ei se riemu nyt aina ihanaa ollut, pitkään säästössä olleet lenkki kengät päättivät hiertää kantapäähäni kantapään kokoisen rakon... jos ei olisi ollut märät asfaltit olisin kyllä viskannut kengät jorpakkoon ja kävellyt kotiin sukkasilla. Noh nyt ongelma kengät on naapurin hoivissa, jos ne sen jalkaan passaisi vähän paremmin.

Ei kommentteja: