Juu kyllä on... siis käbelyillä eroa. Ihan itse tein havainnon kun tiistaina pyysin naapurin naikkosta kävelylle, ihan selvennykseksi täytyy mainita että tää kyseinen naikkonen on joskus muinoin harrastanut jonkin sortin fitnes juttuja.
No heti kun tuosta pihalta starttasimme matkaan huomasin että juu, nyt sitten oikeesti saa heittää töppöstä toisen eteen ihan urakalla. Ei siinä mitään, ihan hyvä ! Tykkään kyllä itse siitä että kävelylenkilläkin on menemisen meininki, mutta tässä vaan huomasi sen kontrastin siihen millaista köpöttely lenkkiä olen aikasemmin tehnyt.... siinä saattais mummo pärjätä rollaattorilla mukana, nyt oisi kyllä saanut melkeen olla fillari mukana ;)
Reilu tunnin lenkki heitettiin ja tuli ihan oikeesti kunnon hiki, IHANAA!! Seuraavana päivänä kyllä oli lonkat ja reidet hellinä, että tehokkuuden huomasi jo siitä.
No eilen, keskiviikkona olikin sitten taas ryhmän vuoro, hiljaisen tavoitteen olin itselleni asettanut ja kyllä, vaikken siihen oikeen itsekkään uskonut pudonnut paino oli juurikin se elikkäs -0,8 kg. Nyt sitten kuuden viikon yhteis saalis on - 6,0kg.
Joskos sitä jouluun mennessä saisi ainakin sen 10kg pois... no katsotaan. Ens syksyyn olen kyllä ajatellut että silloin olisin jonkin sortin tavoitepainossa, mikä se tavoite paino sitten on ja paljon siihen on viellä matkaa sitä en edes tiedä.
Jälkiruoka: hhmm oiskos nyt kumminkin aamiaisen vuoro... meilä oli miehen ja pienimmän lapsen kanssa tänään hidas aamu, paistoin pienen satsin lettuja aamupalaksi. Tuossa ne ylimääräiset nököttää viellä pöydällä. Luotan vahvasti siihen että loppu pesua kun palaa koulusta kotiin tuhoutuu letut ilman mun osallistumista syöminkeihin. Jos sitä itse vetäisi kupuunsa marjoja yhden yksikön verran ja rahkaa yhden yksikön verran ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti