No ei oo helppoo ei !!! Kahden hyvän viikon jälkeen takapakkia tuli + 0,6kg, ja vaikka mua ei normaalisti v*tuta tuollainen ollenkaan niin kyllä nyt sieppas !!! Ja joo olin yhtenä päivänä viettämässä laatu aikaa ilman lapsia ruokineen ja juomineen muuuta muutoin viikolla olin ollut täsmällinen ja liikunnallinen.
No ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei vaan seuraavaa viikoa kohden ja sitten sain tiputettua -0,5kg eli melkeen kokonaan edellisen viikon pöussat pois. Jotenkin olen nyt plussasta huolimatta saanut hyvä fiiliksen päälle ja tämä viikko on mennyt tai tuntunut menevän hyvin. Olen kerrankin laskenut yksiköitä ihan paperille saakka ja jonkin näköistä liikuntaa harrastanut joka päivä. No keskiviikkona onkin sitten taas totuuden hetki.
Seuraavaan ja siis mun kohdalla ensimmäiseen tähteen matkaa 1,4 kiloa, relistisena en odota että sen tällä viikolla saisin mutta toivottavasti viikonpäästä sitten.
Jälkiruoka: Ruoka valiota tarkkailessa olen huomannut myös kynsien järsimisen taas loppuneen... ainut vaan ettei se hirveemmin varmaan lihota vaikka niitä järsisikin, mutta nyt kun niitä tulee lakkailtua jokusen kerran viikossa ja sitten kun odottelee lakan kuivumista on syöpöttelykin mahdotonta ;) Niin kai se menee ett gramma on kilon alku ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti