sunnuntai 8. tammikuuta 2012

50% tavottaasta, ei kai ihan pohja noteeraus....

No siis tavoitehan oli 0,6 kg mutta saaliiksi viime viikolle tuli 0,3kg. Omaa laiskuuttahan oli etten saanut itseäni liikkeelle ja ystävän kanssa yksi baari ilta taisi tuoda osansa tuohon... Mutta eipä mitään näillä mennään.

Nyt tavoite olisi 0,2kg voisihan se tietysti olla myös se täysi kilokin, mutta tänään kun ollaan jo sunnuntaissaja to-la on mennyt vähän jäitä poltellessa niin realistinen täytyy myös olla.

Tänään sain itseäni niskasta kiinni ja temmelsin puhelimen kanssa kävellen tunnin pururadalla ystävän kanssa juoruten, kyllä meni muuten aika nopsaan ja kivuttomasti !! Fiilis tosi pirtee ja energinen tommosen pikkusen kävelyn jälkeen, täytyisiköhän tuollaista harrastaa useamminkin???

Jälkiruoka: No aamupuuro on valmistettu mutta edelleen se nököttää pöydänreunalla...että mitä sitä nyt jälkiruokaakaan mussuttamaan...

Ei kommentteja: