Hiljais eloa ollut...painoa tullut ja mennyt, liikuttu enemmän ja vähemmän, lähinnä vähemmän.
Nyt kumminkin jostain sain kipinän ja selkä ranka ainakin tuntuu löytyneen. Se, kauanko kestää ennen kun se taas notkistuu, sitä ei voi tietää...
On se kumma huomata miten useat palikat painon hallinnassa loksahtaa kohdalleen kun ryhdistäytyy yhdessä asiassa. Päätin aloittaa liikunnan siten että liikun tavalla tai toisella tunnin päivässä. Sen ei tarvitse tapahtua kerralla vaan vaikka 10 min erissä, kunhan tunti liikuntaa vuorokaudessa tulee. Ja onhan tuota tullut, välillä kunto pyörä on saanut kyytiä jopa kaksikin tuntia päivässä sekä kävelyjä ystävien kanssa.
Voisin sanoa että liikunnan ilo on jälleen löytynyt !!! I-H-A-N-A-A !!!
Ja kun liikunnasta olen pitänyt huolen on myös ruokailu rytmit pysynyt suht hyvänä, noh siinä nyt olisi hieman kyllä parantamisen varaa... mutta pää asia että tavara mitä on mahaan saakka päätynyt on ollut oikean laista ja annokset pysyneet oikean kokoisina.
Jälkiruoka: tänään onkin sitten totuuden paikka... hyppy vaakaan, ja se kertookin sitten onko mulla ens viikolla viellä selkärankaa vaiko ei...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti