torstai 29. joulukuuta 2011

Suurin pudottaja

Ihmeiden aika ei ole ohi, joulun alus viikollahan ryhmämme oli lomalla joten joulun ajan kahden viikon painon pudotus oli mun kohdalla ruhtinaalliset -1,5 kiloa!! Olin jo ihan varma että kyseisessä kilopuntarissa oli jotain pahasti pielessä, mutta eipä ollut. Hyvin oli muutkin ryhmätoverit joulusta selviytyneet, miinuksia ropisi muillekkin, hienoa!!

Vuoden vaihde onneksi ei ole mitään mässäilyä, itse otan viikon tavoitteeksi -0,6kg jolloin pääsisin painoni kanssa uudelle PIENEMMÄLLE kymmen kilolle!!

Itsellä tuo tavoite paino on aika lailla pitkän matkan päässä joten pieniä tavoite pykäliä on hyvä asettaa itselleen niin ei tunnu ihan mahdottomalta koko touhu.

Liikunnan totesin jälleen kerran olevan vaarallista, tunnin kävely alamäki hölkkä pyristyksen jälkeen lonkat olivat ihan jumissa, eli eilinen liikunta jäi ihan vaan koti hommiin ja hermojen kiristelyyn. Joskos sitä tänään kävisi kiusaamassa itseään pururadalla tai sitten zumban tahdissa.

Jälkiruoka: jälkkäriksi on hyvä mässäillä naisten lehdistä pursuavia laihdutus ohjeita, joita tuntuu löytyvän ihan vaan jokunen kymmenen, kummallista että mua vastaan on tullut vaan yksi sellainen jota EN ole kokeillut.... mistähän tämäkin kertoo?? oonkohan mä ollut joskus jonkin lainen oikotie onneen ja hoikenmaan elämään tyyppi ?? heh heh en ainakaan tunnusta...

Ei kommentteja: