Joulu mässäilyt nyt takana, loput laatikot singotettu roskiin ja suklaat mussutettu lasten kanssa hyvällä omalla tunnolla.
Kerrankin päätin olla odottamatta uuttavuotta tai seuraavaa maanantaita vaan aloitin jonkin sortin parannuksen Jo tänään, hip hei!!
Pikkiriikkisenä motivaationa takaraivossa kolkuttaa huominen ryhmä, ja huhtikoon loppuun sijoittuva etelän matka perheeni ja appivanhempien kanssa, olisi syytä mahtua uimapukuun, ja olisihan se aika noloa jos luonnonsuojeliat tulisivat viskomaan vettä mun niskaan ja työntämään takaisin mereen, ihan vaan erehdyksissään sekoittaisi mut maitovalaaseen...
Tänään siis aamupala jäänyt taas syömättä kuten lounas...mutta kasvissosekeitto jo porisee. Taka 20 min persuksen heiluttamista zumban tahdissa, hitto että oon HYVÄ!!! ja jos viellä hieman saan itseäni hehkuttaa ajattelin käydä pururadalla heittämässä 40 min kävelylenkin, se olis sitten tunti liikuntaa tälle päivälle.
Jäkiruoka: jaa että miksikö en sitten aloittanut tätä elämän tapojen muutosta eilen, no ajatus oli kyllä kaunis sellainen, mutta ihan uutisissa kehotettiin pysymään sisällä myrkyn takia, tosin Helsingissä, mutta tästä nyt ei ole kun 30 km tuohon myrskyn silmään niin päätin olla varovainen ja pysytellä sisällä....noh selityshän se on toikin NIH!!!
Kermavaahtona päälle, vetäsinkin TUNNIN lenkin uhmaten luonto äitiä, no ei siellä nyt kovin kova tuuli ollut....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti